NFZ szuka agencji PR która ociepli wizerunek jedzenia szpitalnego

Narodowy Fundusz Zdrowia poszukuje agencji PR, która ociepli wizerunek jedzenia szpitalnego.

A może lepiej dla wszystkich byłoby zamiast ocieplać wizerunek kotleta z plastikowej tacki zacząć dobrze karmić pacjentów?

Na zdjęciu „pyszny” obiad ze Szpitala imienia Marciniaka we Wrocławiu.

Na obecnym etapie NFZ zaprasza agencje do składania wstępnych ofert, by na ich podstawie oszacować wartość planowanego przetargu i kampanii. Wybrana w późniejszym przetargu agencja zajmie się m.in. dedykowaną stroną internetową, materiałami edukacyjno-informacyjnymi, organizacją webinarów, organizacją plebiscytu itp. Kampania zaplanowana została na 8 miesięcy. Kampania potrwa 8 miesięcy. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 30 lipca.

Źródło: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nfz-przetarg-kampania-informacyjna-szpitale