Co powie koń? – Aflofarm rusza z kampanią leku na erekcję

Czy koń może reklamować lek na erekcję? Aflofarm w kampanii Inventum Max udowadnia, że tak.

20 czerwca premierę miał pierwszy spot z cyklu reklam leku na erekcję. Kampania z przymrużeniem oka mówi o zagadnieniu zaburzeń w tej sferze. Działania prowadzone są w telewizji oraz w Internecie. Planowane są także aktywności outdoorowe.

„Końska dawka leku na erekcję” – to jedno z haseł pojawiających się w kampanii, której najbardziej charakterystycznym elementem jest dołączający do rozmowy koń. Doskonale orientuje się on w poruszanej tematyce. Zwierzę ze względu na bogatą symbolikę – m.in. triumfu, zmysłowości i płodności nawiązuje do męskiej siły i sprawności seksualnej.

– Koncept kampanii Inventum Max oparliśmy na zamyśle odmiennym od tych najczęściej spotykanych w przypadku produktów podnoszących jakość życia seksualnego. Ograniczając sceny obrazujące intymne damsko-męskie relacje, postawiliśmy na pełną luzu rozmowę, której aktywnym uczestnikiem jest koń. Takim zabiegiem chcemy wprowadzić temat zaburzeń erekcji do sfery problemów, o których warto rozmawiać z większym dystansem i swobodą – mówi Filip Beck, senior brand manager w Aflofarm Farmacja Polska odpowiedzialny za produkt.

Pierwsza z kreacji trwa 30 sekund i od 20 czerwca jest emitowana w najważniejszych stacjach telewizyjnych. Wkrótce pojawi się także druga reklama. Kreacja i wykonanie: Aflofarm Farmacja Polska. Planowaniem i zakupem powierzchni reklamowej zajął się dom mediowy Starcom.

Źródło: https://marketingprzykawie.pl/espresso/powie-kon-aflofarm-rusza-kampania-leku-erekcje/?fbclid=IwAR1DNkk9-QlsAIY59jaO9gUDNztX3LPlIKRpWy6FsN6nno3G0VSq4Vl7rVM